Stoer and Still Stylish



Zoals belooft zou ik vandaag een stukje over mijn boots posten. Hieronder zijn ze dan. Ik ben er zelf (natuurlijk!) erg blij mee. Ik vind het vooral leuk dat (hoewel zij vrij ruig  zijn)het ruitje ze iets verfijnt. Ik ben namelijk groot fan van ruitjespatronen! 


De ruige military boots (of kistjes zoals ze ookwel genoemd worden) voor zowel mannen als vrouwen zijn al een aantal seizoenen in opmars maar worden steeds populairder. Ze zijn niet langer alleen verkrijgbaar bij de dure schoenenzaken maar de mainstream winkels als H&M en Zara verkopen ze inmiddels ook.


De boot is zo fijn omdat ze gemakkelijk te matchen zijn en vrijwel overal leuk bij staan. Je hoeft niet lang na te denken over je outfit, een simpele spijkerbroek voldoet gewoon.  Ze zijn wel behoorlijk groot en lomp maar geven wel een fashionable tintje aan je gehele look. Het probleem is echter dat steeds meer mensen ze kopen (ik moet toegeven dat ik ook niet een van de eerste ben. Om niet te zeggen dat ik misschien wel de laatste ben op aarde, die bedacht heeft ein-de-lijk ook maar eens een paar aan te schaffen) en daardoor wordt het steeds moeilijker om ze als een statement voor je eigen stijl te dragen. Iedereen heeft ze namelijk. Probeer daarom een eigen draai aan je boot-look te geven waardoor je je eigen stijl aanhoudt. 

Persoonlijk waren deze boots iets heel nieuws voor mij. Ik draag namelijk meestal wat nettere kleding, ik houd erg van jasjes en ben erg gehecht aan mijn puntige zwarte herenschoenen. Ik draag voor diezelfde reden ook eigenlijk nooit  gewone spijkerbroeken. Het is daarom wel even kijken en combineren om mn nieuwe grove lompe schoenen in te passen in mijn wat netter garderobe. Hoe kun je er nu verfijnd stylish uitzien én boots dragen.
De oplossing is eigenlijk verrassend simpel. Omdat boots eigenlijk overal bij kunnen zijn ze gemakkelijk te matchen met een simpel jasje of een donkere broek. Met een classic bril of een andere nette accessoire kan  je je look helemaal stylish houden. Ik heb gisteren zelfs voor het eerst sinds tijden weer een spijkerbroek gedragen, zonder dat het er extreem lomp of on-fashionable uitzag.  Ook een leuke bijkomstigheid is, dat boots gemakkelijk te combineren zijn bij allerlei verschillende vintate accesoires of kledingstukken waardoor je altijd je unieke stijl kan behouden.
Conclusie: Boots zijn helemaal geslaagd en maken je look totaal stoer-still-stylish.




Lookbook